Plugg


Jag har såååhär mycket plugg, imorgon ska jag nämligen göra ett stort engelska prov, och göra en annan grej i engelskan där man ska skriva litegrann. Har inte börjat plugga som vanligt, men tänkte ta och sätta mig ner alldeles strax och drömma mig in i pluggets värld. Det återstår och se hur det kommer att gå.

Idag på skolan hade jag utvecklingssamtal också, det bestod mest av en massa prat och tjat, speciellt om att jag måste höja min närvaro. Vilket jag kommer göra, mamma, jag vet "straffet" annars. Jo, och så var det väl med det. Åt middag nyss och blabla, nu börjar det blir ett lite längre inlägg som jag vet kan vara väldigt jobbigt att läsa om det inte är så intressant, så jag avslutar mina rader här.

Ha en bra kväll allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0