Super nya...

Haft tre lektioner idag, engelska (där jag gjorde bort provet och filmanalysen), slöjd och sen har jag även åkt skidor. Det gick faktiskt bättre än jag trodde. Efter skolan for jag in till stan med ida och julia, vi fick skjuts in av linnea när hon ändå var ute med bilen. Först stannar vi vid ett trafik ljus och försöker komma ut ur bilen, först hoppar ida ut, sen kommer julia ut, och sen i farten är jag tvungen och hoppa ut. Samtidigt som jag hoppar ut från bilen så for min plånbok ut från min jackficka. Smart där, men ringde tillbaka den senare, ringde, jo ni hörde rätt. Det är ju så att jag har den supernya plånboken som man kan ringa, visste ni inte att det fanns såna eller? ;) Nja, okej. Nu spårar det lite. Men ringde hur som helst till linnea så fick hon komma tillbaka med den.

Vilket ointressant inlägg, handlar typ om en plånbok, och lektioner. Men jag har faktiskt mycket vettigare saker att skriva om senare när jag kommer hem! För då ska jag ladda in några bilder också, så håll utkik


Nu ska jag i alla fall ta och packa väskan för jag ska åka och träna på helex nu med en viss ida!
Det är nice
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0