Jätte många bilder...

Jag har jätte många bilder som jag ska försöka stoppa in nån dag som kan sumera helgen, det är bara så att jag inte hittar den jädrans sladden. Men kan texta mig lite då va, igår kväll så skulle vi ju grilla men det hela slutade med att vi åt kall korv och njöt av att det var vår medan vi tog ett X antal både skumma och roliga bilder. Idag har dagen bara rullat på som vanligt och först nu kom jag på vad klockan var.. Inte bra alls, sitter och slö tittar på hockeyn samtidigt som jag vet att jag måste, underteckna måste börja med svenskan som ska vara klar imorgon!
Men ha en bra kväll allihopa, hoppas att de flesta av er slipper plugga åtminstone!



Lägger in en bild som fanns på datan på mig&janne! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0