La la la la la

Käkade för ett tag sen och innan det rensade jag mitt skrivbord eftersom jag nämligen ska få ett nytt! Mitt gamla var verkligen gammalt och trasigt så det är på tiden. Fast blir väl inget lyx precis, men ett nytt i alla fall.

Annars så ska jag strax iväg och handla med mamma och kanske Linnea, efter det blir det nog till att plugga lite no. Prov på torsdag. Just nu är jag allmänt nervös inför imorgon och känner mig sugen på att dra och träna eller till simhallen, mest troligt så blir det inget utav det. Men appropå träna, ser att vädret har förändrats från regn till solsken! WIHOOO. Ska kanske höra mig för vad det finns och göra ikväll, ser inte ut som nått no plugg, just nu i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0