Nationella

Har inprincip haft nationella hela dagen, no nationella som var svårt! Även fast en viss johannes tyckte att det var skit lätt ;) Men för min del, så tyckte jag att det var svårt. Har även gjort klart en del i engelska nationella idag också, det gick väl inte heller sådär fruktansvärt bra.

Annars har jag sovit, haft feber och typ ruttnat. Har en hög med läxor som jag borde ha gjort men dom får ligga och samla damm ett tag till eftersom jag ska hoppa in i duschen snart och efter det börjar grey´s anatomy.

Kan tilldela till alla som bryr sig att jag har sökt om till gymnasiet och resultatet blev såhär:
1. Samhälls
2. Frisör
3. Op
4. Natur
5. Medie
Hoppas att jag kommer in på samhälls, trots att jag kommer sänka mig. Hur som helst är jag ganska nöjd med mina val för tillfället. Det kommer säkert hinna ändras också, men jaja. Samhälls är ju en bred linje?

Nog om det.
Uppdaterade mest för att julia tyckte att det var dags, så varsågod julia, här får du din uppdatering!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0