Spotify och vattenfast mascara

Sitter och tröstar mig med spotify eftersom jag inte får bort min mascara. Har försökt få bort den i år och dar,[kanske 10 minuter] utan resultat så tillslut gav jag upp och sen såg jag att mascaran var vattenfast. Typiskt.

Ska alldeles strax börja plugga, har en so-inlämning att göra, som skulle vara inlämnad i fredags.. Hmm, kan då skylla på att jag inte har hunnit göra den i helgen eftersom jag varit hos morfar/stugan. Även om det inte är någon ursäkt.

Hursomhelst, min helg har varit förvårnadsvärt bra förutom söndagen och jag har faktiskt njutit som en gris gör när den leker i leran. Om den njuter då? Jaja nu ska jag väl börja med so:n ska bara ta något att äta först, ciao!


Bild från stugan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0