Teckningar


Vackra va? ;) Min och julias!

Skola idag, blev klar med mina vantar såhär lagomt till sommaren.. Annars så har jag inte gjort så mycket på skolan, bara chillat på ett ungefär. For in tilll stan efter skolan och påbörjade det eviga letandet efter balklänningar, hittade en men är lite osäker på färgen om den passar mig osv men man blir väldigt frustrerad eftersom man testar flera stycken men de slutar alltid med att man ser ut som en uppsvälld ko blandat med en apa. I alla fall för mig.

Nu ska jag mest troligt ut och göra nått, låter skolböckerna ligga och damma som vanligt. Även fast jag faktiskt borde ta och börja plugga , har inte ens skrivit ut någon fakta till so-inlämningen. Bra jobbat där va! I engelskan ligger jag back gånger 1000, prov på fredag. Grammatik suger bajs.

Nu avrundar jag mina rader och antingen tar mig i kragen och sätter mig ner och pluggar eller drar ut. Jag återkommer med det spännande svaret!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0