Uppdatering

Gles uppdatering här va?
Ohja, men jag har faktiskt gjort andra saker. Som försöka njuta av "den sista tiden som är kvar" och att vara i skolan. Har bara lite plugg kvar nu, eller vi har ett JÄTTESTORT engelska prov nästan vecka och en so inlämning. Efter det vet jag bara att jag har lite nationella kvar, annars är det ganska lungt. Men det lär vara plugg in till det sista..

Hur som helst så måste jag bestämt mig till imorgon om jag ska gå på vårbalen eller inte? Jag är kluven, en viss del av mig vill gå och den andra inte. Några säger att man kommer ångra sig om man inte går, men tänk allt jävla tjafs.. Frisyren, klänning, skorna m.m, det har aldrig riktigt varit min grej. Känns också onödigt att lägga ner pengar på en klänning som man ändå bara lär använda en gång.


Nu ska jag fara och handla med mamma, sen plugg och bara chilla.

Hare bra people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0