Today



Hemma från skolan nu, väntar på middagen och sen blir det en sväng till stan dom har nämligen kvällsöppet. Jag är i desperat behov av att hitta något som jag kan ha på mig på fredag, det är nämligen club nordic som jag tror kommer bli hur grymt som helst! Har väldigt höga förväntningar...

Återkommer senare people, ♥

Tisdag


Seg dag, gick till fem i skolan och var inte hemma fören vid halv sju. Under den lilla tiden har jag inte gjort nånting alls, sett på idol och gjort ett försök till att plugga, men det hela slutade med att jag nötte facebook och var översocial på msn. Justja, jag har färgat min systers hår också, blev först grått fast nu har vi i en till färg förhoppningsvis blir den här färgen bra! ;)

Vi hörs folks ♥

8 saker...

  • Hösten
  • Mysiga halsdukar
  • Höstfika med vännerna
  • Långpromenader
  • Glädje
  • Kärlek
  • Skor
  • Dans!



Harry potter


Trailer på nya filmen, jag längtar till november då ska jag fan sitta bänkad framför bioduken. Speciellt när det är i 3D! Wiho, det ända som suger är att filmen är uppdelad i två delar..

Huuuuffff

Nu är jag hemma. mätt och belåten.. En väldigt händelserik kväll och dag kan jag lätt påstå iaf! Finns inte så mycket att skriva förutom att edwin tog en väldigt massa kort ikväll så tänker bara därför lägga ut några. Dagen och kvällen, ojojoj säger jag bara. Mer får ni inte veta ;) Puss!♥

I slutet av september


Hemma!

Kom hem från sjukhuset igår men då tog jag det bara lungt med tanke på allt. Seriöst, inte visste jag att denna operation skulle ge mig så mycket problem. Jag äter tio tabletter om dagen, TIO! Sjukt.

Idag så mådde jag i alla fall mycket bättre så har hunnit med att gå på stan och sett på hockey. Det var skönt att vara bland folk kan jag då säga, men nu mår jag inge vidare... Denna dag får jag nog sota med tanke på allt, imorgon har jag säkert jätteont igen..


Hockeyn då? Luleå vann mot HV71 med 3-2! Domaren sög, fast fan vilken härlig känsla det var när slut signalen gick, underbart.

Hihi, jag fick nallar på plåstren lr va de...

dsc02494 (MMS)

Hihi, jag fick nallar på plåstren lr va det nu är;) operationen gick bra fast mår rent ut sagt åt h-vete. Vad ska ni göra ikväll?:)


CYAAAA



Torsdag idag!
Imorgon opereras jag, nervös!!! Men det kommer säket gå skitbra ändå.. Hehe, på tal om skitbra, jag fick mvg på historieprovet, Nöjd Tjej. Annars så ska jag möta ida och julia på någon timme sen ska vi dra vidare och se på en innebandy match, nice det. Men ni får ha det så gött! ♥

Dosen't mean anything


Follow the light


Home from Julia


Julias finfina armband!

Hemma från Julia nu, blev en sväng förbi konsum och sen idol-häng m.m. Hur som helst så är jag alldeles för trött så tror att jag dejtar sängen på några minuter. Annars så är läget helt okej förutom att jag saknar en söt grabb och att jag längtar way to much till Torsdag av någon konstig anledning. Men vi hörs imorgon!

Fred ut


Tisdag

Tisdag idag!
Alldeles för lååång dag på skolan. Slutade prick fem! Bläh, nu är jag i alla fall hemma och käkade bara för ett tag sen. Kvällens planer är träna och idol-tittade hos Julia, dom är ju i Luleå idag kan tänka mig att det är ganska många som man känner igen så det är extra kul då ;)


H&M


Detta skulle inte sitta helt fel nu.

Latmask?

Skola idag som vanligt sen en sväng förbi stan. Nu väntar jag på Ida som ska komma men först skulle hon svänga förbi ica och köpa varmkorv! Erkänn bra kompis man har? ;) Hade nämligen inte så mycket mer ätbart hemma så det blir nog alldeles prima.


Don´t look back


Vill ha väskan, CHECK!

Kom nyss hem från dansen och sitter med Julia framför tvn, skånska fruar eller vad det nu heter, haha lite fult porgram. Nu inväntar vi Ida och sen ska båda dom sova hos mig, mys! Men uppdaterar later, cyaaa

H&Ms höstkatalog


Och nu var det söndag..


Slö-söndag. Det är nästan alltid tråkiga/slöa söndagar, alltid söndag. Hemskt! Nu laddar jag upp inför en ny skolvecka med prov och läxor, bläh. Hur som helst, helgen har varit helt okej! Blev faktiskt inte så mycket bilder, tyvärr, eller det blev många bilder men inte så många som man kan lägga upp..

Hur som haver, hoppas alla har haft en fin helg =)

Night


Bilder lånade från Ida.

Sitter som ni kanske förstod hemma hos Ida, vi väntar på Julia och sen ska vi rulla in till staden. Är tydligen kulturnatt så vi får ge det en chans ;) Det lär dyka upp bilder både från igår och idag senare i helg. Vi hörs!♥

Bubblor


Käkade tacos nyss, det satt riktigt bra i magen det! Ska strax iväg ut igen och se vad kvällen har att erbjuda, vi hörs!

Today I look like this




Fredag idag, sista skoldagen och sen helg. Känns toppen, det ända jobbiga är att vi slutar halv tre eftersom det blivit ändring i schemat, bläh!

LIKE YOU DIDN´T KNOW


Ph:me

It´s just, whaaaaat?!

Hejhej!

Kom hem från skolan bara för ett litet tag sen, har gjort lite "sysslor" bland annat hämtat ut en mobil nere på ica! Hur som helst så har skolan dragit igång på riktigt och vi har redan flera läxor till nästa vecka och framför allt prov på tisdag i historia! Känns inte direkt kul, men man gör väl vad man måste? Elller?..

Senare idag så ska jag på dans! Det är nog det enda positiva med den här dagen. Kommer upp något mer inlägg senare ikväll, puss!♥



RSS 2.0