Onsdag

Hade tre lektioner idag och slutade redan klockan ett. Efter skolan drog jag hem på en gång fixade lunch och sett har jag sett en film. Nu är jag relativt rastlös och funderar på om man ska ta sig orken till att träna ikväll?
Annars så ska jag åka och handla matsäck till imorgon, vi har nämligen friluftsdag!! Det är verkligen nått jag inte gillar, man klär sig en massa och sen är man ute på isen och går från hamn till hamn i evigheter. Eller det är iaf det jag tänker göra imorgon, men fint umgänge gör det hela en smula bättre.

Vi hörs!
 


Tisdag


Hej folks!
Sitter och slötittar på tv:n medan jag väntar på att klockan ska ticka iväg.. Har nämligen sovmorgon idag, (som jag har varje tisdag!!) och bussen till skolan går inte fören om en timme. Slutar vid fyra tiden idag och sen får jag väl se om det blir en liten sväng på stan eller bussen hem på en gång.

DESSUTOM
är det fettisdag idag, så jag ska smälla i mig semlor. ♥♥
CYA

By your side


finis ♥

Vad hände?

Lovet har varit bra, endel lugna dagar och endel festliga. Höjdpunkten var ändå att slippa gå upp tidigt för att gå till skolan. Men nu har jag förhoppningsvis samlat krafter så att jag orkar 6 veckor till innan påsklovet.

Dessutom har det varit fint väder hela veckan och på vissa ställen ser man asfalten och lite gräs, hur underbart är inte det?!?!

Lägger upp några bilder från lovet, ordningen är inte det bästa dock ;)


2 mars

Jag är helt slut! Har varit vaken från halv sex och dessutom fick jag inte många timmars sömn inattt/igår(?!?!), for iväg på ikea, happaranda och finland. Nu ska jag nog slå på en film, och bara ta det lungt resten av kvällen.

Imorgon väntar ett besök till morfar och på kvällen blir det trevligheter med finisar. Vi hörs! ♥

RSS 2.0