Konstig inlägg...

Kom nyss hem från stan, blev en liten tripp dit direkt efter skolan. Hittade dock bara en kjol, inte mer än det, 50 svenska enkronor gick den på. Annars så har vi haft ett ganska jobbigt idrottspass idag och jag har äntligen gjort klart alla delar i engelska nationella! 

Nu sitter jag och ser hockey, sverige-danmark!
Sverige måste, ska och kommer vinna.
Fast danmark har sett ruskigt bra ut under vm..

Men nu ska jag hjälpa med maten, blir kyckligsallad? Jag vet inte riktigt om jag kan kalla det mat dock.. Men bröd och annat till så är det faktiskt ganska gott iallafall!


Fast bullar och ett glas mjölk, det är mycket godare än kycklingsallad ;)

PS. Svergie gjorde mål!!!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0