I AM A FREE...


Sitter och bara väntar på att tiden ska gå, vaknade tidigt idag så jag är redan klar. Kvart i går bussen till skolan och vi slutar halv ett idag, väldigt skönt och ännu bättre är att det är fredag idag! Wiho. Igår kväll var jag och bada här inne i stan och ikväll kanske det blir en repris. Men vi hörs people!

New!


Oldies.

New n' white!

Dynamite

Home again!

Strax middag, sen ska jag nog iväg och leta efter lite skolmaterial inför imorgon. Efter det så är jag väldigt väldigt sugen på att fara och simma/bada eller träna. Jag har inte så mycket att skriva förutom att jag tycker att alla ska lyssna på den här låten, dynamite - taio cruz.


Jag, julia&ida på skolavslutning förresten!


God morgon


Hej på er! Jag ska alldeles strax iväg till skolan vi fick nämligen en liten sovmorgon idag. Efter det blir det stan med Ida för en liten kalender-och-block jakt.. Just ja, jag ska börja dansa förresten! Bara helt sådär, var ju på dansmagasinet för någon dag sen och testade på lite. Blir modern dans, fast först måste jag bara få för mammsen. Vi hörs senare idag!

Tisdag



Okej, andra skoldagen avklarad! Fick de "riktiga" klasserna idag och på torsdag börjar skolan enligt schema. Känner bara Ida i min nya klass och till råga på allt ska hon kanske byta till omvårdnads! Hjääälp.. Men det kommer gå bra? Eller?

Jaja, sov för ett tag sen så missade en "fångade på fortet" kväll med mina fina. Så ska hoppa in i duschen strax och sedan äta något. Blir en update senare ikväll eller imorgon, vi hörs!

Första skoldagen!


Två bilder från Stockholmsresan.

Nu är sommarlovet verkligen över, det gick... fort? För fort enligt mig. Och just denna dag var jag på gymnasiet. Känns sick, jag känner inte någon i min klass men det var två ynka trevliga där, resten var bara konstiga men imorgon ska det bildas nya klasser igen? Hmm.. Fattar inte riktigt, men förhoppningsvis så kommer det bli tre bra år framöver!

Nu ska jag återgå till att städa lite, ciao!


Hejhej! Mitt internet har slutat fungera s...

dsc02421 (MMS)

Hejhej! Mitt internet har slutat fungera så då tänkte jag att jag kunde testa att mobil blogga. Hur som haver så är jag och ida på dansmagasinet, men mer om det senare! Vi hörs:)


Hej så länge!


Sitter faktiskt och lyssnar på Miley Cyrus, ovanligt nog. Men jag tycker faktiskt hon är bra! Den här låten och den här har jag nött lite för mycket idag dock. Nu ska jag iväg ut och möta upp en killkompis och lite senare ska jag hitta på något med julia! Det kommer upp ett inlägg senare ikväll, puss så länge♥

DARIN - LOVEKILLER


En av Darins bästa låtar helt klart!

En dag i slutet av sommarlovet

Under dagen idag var jag med min käraste vän Bc! Var ett tag sen nu men vi har alltid lika kul när vi träffas som tur är. Vi planka in på teknikenhus och hade det allmänt bra och senare hängde vi bara och träffa på nelly samt några nollor.

Efterlängtad tjej.

Usäkta den dåliga kvallan men det är mobilkameran!

Senare mot kvällen mötte jag upp ida och vi drog iväg på hockey, det var tränings match mellan Luleå och Skellefteå, 2-3. Tyvärr. Nu är jag hemma och ser på sagan om ringen, (förtillfället är det paus) så ska nog återgå till tv:n.

Hejs! ♥


I´m back from Stockholm!

Hemma i Luleå igen, borta bra men hemma bäst! I Stockholm hann jag i alla fall med att gå på the voice, shopping, träffa delar av släkten, grillning, bada, sola, nya ansikten och mycket fler. Det var sjukt kul där nere och framförallt varmt till skillnad från här i Luleå.. Från att vara 17 grader på morgonen till ynka 9 grader. Inte kul!

Resume: Stockholms resan var jätte kul!

Det här är sista dag på mitt liv?


Har jag förresten sagt att jag ska till stockholm? Ikväll vid sju går planet. Men herregud, måste berätta lite bara.. Jag är skit rädd för flyg, verkligen skit flygrädd. Jag har flygit många gånger förut men varje gång är jag lika rädd, dessutom får jag ett sms från janne idag på morgonen: "Shit jag läste ditt horoskop! : Ett mekaniskt eller tekniskt fel av något slag ser idag ut att kunna komplicera tillvaron för dig en smula :O"

Jaha, så jag kommer dö på flyget ikväll?!!?
Grymt nervös nu

Home


Två bilder från ikväll.

Julia kom hem från utlandet idag så jag och ida var och prata och chilla med henne. Även fast jag på ett lite dåligt humör så var det kul och träffa dom, fast jag träffa ju ida igår men ändå! Nu sitter jag hemma och väntar på att nils ska komma, sen blir det käk och efter det sängen, vi hörs imorgon ♥

++


Efter en dag på stan fick jag endast med mig en påse hem. Tack till Luleås dålig utbud?


Blev en dagobert macka som slut på dagen. Nu är jag hemma och ska fixa mig lite, senare drar jag ut med mina två fina! Uppdaterar när jag kommer hem!

Äckligt snygga ringar


Hoppas på att dom här ska bli mina, enligt mig är dom riktigt riktigt fina.

Bara tre meningslösa bilder, ok?


Ph:me

True


This day

Var uppe tidigt idag för att fara en sväng på gymmet med ida! Skön träning med tanke på att det var ett bra tag sen.. Har i alla fall bara tagit det lungt idag, har sett några avsnitt av första säsongen av the hills och nu tror jag minsann att jag ska ta tag i att måla klart staketet vårat. Vi hörs senare people!


Totalt glömt bort..

Verkligen länge sen jag skrev något, men har totalt glömt bort bloggen. Har inte heller haft tid. Hur som helst dagarna har varit jättebra och i helgen var det även LK, en festival här i luleå. Så kvällarna spenderades där. Jo, vad mer kan man skriva..? Kanske att det blir bättre uppdatering? Lär dyka upp något mer ikväll.


RSS 2.0