Go'natt


Dagen har mestadels spenderats på stan, inhandlade mig lite nytt i klädskåpet. Annars så hade jag tänkt att dra mig mot sängen men först på tur blir det film. Vi hörs imorgon! (eller tekniskt sätt idag senare idag..) Ciao


Igår kväll


Kvällen igår spenderade jag tillsammans med min syster, det var i alla fall väldigt kul. Senare på kvällen när jag kom hem var även janne här så + till kvällen.

I LIKE!


Härifrån

Uteservering och kinamat


Hemma efter en dag på stan. I slutet for hela familjen och åt kina mat, riktigt gott!

Dagens


Cambilder


Strax: lunch.
Senare: NJUTA av dagen!

Filmen igår kväll..

Inception, den var verkligen jättebra! Grym enligt mig, men det gäller att vara vaken för om man inte är det kanske man inte förstår nått alls. Men den var lätt värd pengarna, så ett tips om ni känner att ni är biosugen, se inception!


Bio


Tårta hela dagen och kvällen avslutas med ett bio besök.  Blir inception med snyggingen(eller föredetta snygging) Leonardo DiCaprio som spelar en av huvudrollerna. Hört att den ska vara rätt bra, så man håller tummarna. Vi hörs senare!  

16 år idag och ett år framöver


En efterlängtad lön kommer imorgon, wiho!

Tårtan som vi nyss har käkat. Gott!


Hemmadag, sjuk & regn



Put your finger on it


Insperation från LOOKBOOK



Jag älskar outfitsen.

Home sweet home



Hemma från stugan, var faktiskt rätt skönt där borta. Vi hann med ikea, kortspel till sena kvällar och bara chilla. Nu har jag fått feber och världens förkylning däremot. Inte lika bra. Så nu ska jag försöka vila så mycket som möjligt för imorgon hoppas jag på att vara frisk!

H&M levererar


This day

Idag/kväll ska jag iväg till stugan. Kommer faktiskt bli skönt att fara dit för en gångs skull. Annars idag så ska jag försöka ta mig in till stan och glida runt lite med en kompis till mig som jag inte har träffat på hur länge som helst. Ungefär.

Lär komma upp ett till inlägg under dagen, så håll er uppdaterade! Hihi. Men nu ska jag övergå till att välja kläder, Ciao!


Träning träning träning



Hemma efter ett fruktansvärt jobbigt pass. Trodde att jag skulle dö där ett tag, men än lever jag! Ska strax hoppa in i duschen efter det blir det en myskväll med familjen eller så sticker jag över till en killkompis och ser en film. Vad jag väljer återstår att se, men en sak är då klar. Dusch - NU!

It´s all about the hair


Kate Hudson måste nog vara Hollywoods snyggast blondin.
Jag vill också ha sådär långt och fint hår!
Överst på min önskelista, dessutom så smäller det på måndag.
Jag fyller 16 år då, wiho!

This day are long gone

Efter träningen (om man nu ska kalla det träning) så for jag iväg till jens. Tillbringa kvällen dära, kom hem kring tolv tiden. Nu ska jag alldeles strax gå och sova, taggar inför en ny dag imorgon med nya möjligheter.

Måste bara få säga det här igen, tror att ni hört det förut eller i alla fall läst. Fan vad jag älskar solnedgången! Det är så himla underbart fint. Jag älskar färgerna och känslan, alla bilder, helt fantastiska.



Shopping och dagobert mackor

 
Två nya smycken fick följa med mig hem från stan idag.
 

Hittade även detta linne inne på ginatricot som bara väntade på mig. Jag älskar ryggen, spetsen och att den är vit. Den är mycket snyggare på än på bilden, men tänkte visa upp den i alla fall.

Hur som helst, en dag på stan. Dagobert mackor och mycke fönstershopping, ska strax iväg och träna lite grann. Det var som sagt ett bra tag sen, men nu är det dags att svettas. Vi hörs!

The beach is my hometown


Jag, janne och nils.

Linnea tatuering, kanske inte bästa bilden men ändå.

Tre bilder från i onsdags(?) när vi for och tog ett kvällsdopp. Underbart!

Ett farväl är inget farväl


Gammal bild på mig och julia.

Hur som helst, en av mina bästavänner far till utlandet imorgon. I tre veckor. Jag förstår inte hur jag ska klara mig? Haha, måste typ höra av henne varje dag! Åh, jag kommer sakna dig grymt. Men du får ha det så kul där borta och bara sakna oss lite grann här hemma i kalla luleå, sen får du också sola lite extra för min skull och passa på att kolla på killar i bar överkropp ;). 

Så min kväll har i stort sett varit att ta farväl till denna pingla och sen har jag även hunnit träffa lite andra folk, en snabbis sådär och nu är jag äntligen hemma, fryser som en galning så tror att det blir sängen strax men först lite gott i magen!
Vi hörs ♥

Free'


Ett tag sen va?
Jo, men jag har varit på en liten roadtripp och sen har janne varit hära. Så har inte haft tid att uppdatera något. Men tänkte säga att ni kan kika in igen lite senare för fler inlägg. Nu gäller middag, ciao!


Morfar

Jag ligger bara och slappar farmför tv:n just nu. Väntar på att nils och morfar ska komma hem från norge. Men förhoppningsvis kommer dom snart, och då kan vi fara hem till luleå! Annars då kan jag säga att jag vet allt om egyptiens pyramider nu. Haha, vi hörs senare igen!

'


A day, a new day.

På toppen humör denna morgon! Nöter denna låt och kollar på lite kläder på internet. Idag ska jag till stugan/morfar och vara där tills imorgon, jag känner mig inte så lockad men det är ju bara en natt? Det gäller att tänka positivt..

Helst av allt hade jag velat gå omkring på stan och kanske ta en fika, sola lite och bara ha det trevligt.
Istället blir det bilfärd, myggor och en väldigt söt hund. Mitt ute i ingenstans.


Det är nånting med solnedgången


Ph: me ©


Benen värker och magen skriker


Gillar bilden alldeles för mycket

Är just hemkommen från storheden. Har gått runt och kollat på alldeles för mycket saker och mina ben värker samtidigt som magen skriker efter mat. Om jag har några krafter kvar så beger mig ut på en joggingtur ikväll annars hittar jag säkert på roligheter!

Vi hörs ♥

En vacker sommarkväll


Barbent och fotografier


Var med dessa sötingar ikväll.

Vi hittade bland annat en skum fast söt igelkott. Annars strosade vi mest omkring och lättade lite på våra hjärtan plus att det fotades mycket eftersom ida också har en system kamera nu!

Nu ligger jag i alla fall hemma i sängen och ska strax sova, tänkte gå upp tidigt imorgon och träna! Men vi ser hur det går med det... Inte den bästa på att vakna i tid om jag säger så..


You are my little sunshine


You better work it out


Ph: me

Sjukhuset, arcus och klippt lite grejer ute i trädgården. Så har min dag sett ut hittills, strax eller om ett tag ska jag iväg igen, några roligheter ska nog finnas! Men först ska jag fortsätta ute i trädgården eftersom en buske som jag klippt ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig.

Status



Jag är sjuk och låter som en åsna, imorgon far janne hem och imorgon ska jag även till sjukhuset. Jag har inte hunnit sitta vid datorn eller haft någon ork, men imorgon kväll ska ni allt se att det blivit lite mer inlägg. Så vi hörs imorgon people!


Svarte petter med solsken


Har varit ute i solen i någon timme, spelat svarte petter och solat. Nu är vi inne och ser på fotbollen. Holland - Brasilen, 0-1 för den nyfikne. Ciao!

Röda rosor och choklad


Denna kille kom till mig igår..

Med tio röda rosor och choklad, det var en trevlig överraskning. Tyckte det var hur gulligt hur som helst!

Men nu gott folk ska jag äta, vi hörs lite senare!

Coming home again

Hemma från stan nu, blir att fixa lite inför jannes present och sen måste jag städa lite också. Allt detta ska jag hinna på en timme/halv timme, så nu ska jag stressa iväg, vi hörs senare med lite bilder!



RSS 2.0