Like it


Lördag


Gårkvällen var jättechill och trevlig, ikväll vet jag inte vad som händer utan får se helt enkelt. Är jätte taggad på att DANSA eftersom jag suttit och lyssnat på riktiga partylåtar. Snart blir det gomiddag och senare drar jag ut i detta skit väder. Vi hörs!

LOV


Sista skoldagen idag innan lovet, fyfan va skönt säger jag bara! HÖSTLOV in my ♥.. Hihi, och kvällen erbjuder film och massa gottgott med mina finisar, ser ut att bli alldeles utmärkt enligt mig.

MEN..
Måste bara säga så att alla vet att jag är utan mobil, mitt simkort är cp och ja.. Kommer mest troligt på nytt nummer för den delen. Men så alla vet, INGEN MOBIL.


Torsdag

Gjorde bort tyska provet idag, tror ändå att det gick ganska så bra annars så har jag inte gjort så mycket alls. Väntar på att käket ska bli klart, + i kanten på att vi ska äta jättegod mat. Ikväll är det hockey också, luleå - södertälje! HEJA HEJA HEJA LULEÅÅÅ. På tal om luleå hockey kom Tomas Raffel(stavning?) till tyskan idag, eller inte min tyska men till dom som går steg tre. Fusk kallas det.

Senare ska jag iväg på aerobic, hoppas att det blir kul. Har faktiskt aldrig gjort det, nån som vet om det är kul? Nu avslutar jag mitt eviga svammel eftersom jag ska göra lite nytta. Hörs!♥


Ha-ha-ha-rry


Today is gonna be..

Onsdag..
Skolan, sjukhuset och ett försök till att träna iaf. Nu väntar tyska-plugget. Motivationen finns inte, det ända jag vill ha just nu är en stor och mysig säng, bara krypa ner och SOVA!

Men..
Som sagt, tyskan?! Nån som är frivillig att lära sig min tyska åt mig eller? Nee.. tänkte väl det.
Puss!

Tröjan/koftan vill jag ha! Ser hur mysig ut som helst (a)


[Förprogramerat inlägg]



Sitter mest troligt på en lektion just nu och bara väntar på att skolan ska sluta. Gjorde ett förprogramerat inlägg mest bara för att testa på det. Fan vilken tur att blogg.se också har skaffat det!! Hihi, dagens planer är iaf: skolan, träning och tyskaplugg. Har nämligen prov imorgon, jobbigt läge..

Vi hörs! ♥

En tisdagkväll


Små gammal bild.

Sitter och lyssnar på sportradion, AIK - Luleå Hockey, gissa vilka som leder? Jo, LULEÅ! WIHO. Förövrigt ligger vi först i tabellen också, suck on that! Annars så väntar jag bara på att klockan ska gå för klockan nio är det nämligen desperata hemma fruar och direkt efter det couger town.

CYAA

Just make it work


Random bilder bara

Måste skriva av mig..

Jag växte tillsammans med dig, du gav mig kärlek, lycka osv. Men en dag tog det stopp, och inte för att du hade gjort nått, belive me. Men jag såg dig mer som en vän, och även hur mycket jag sårade dig så vet jag att jag gjorde det rätta, för jag vet att du inte skulle vilja att jag var tillsammans med dig om jag INTE hade några känslor. Men under tiden, du var min bästavän och kärlek, utan tvekan. Vad dom andra sa lyssnade jag aldrig för jag visste vilken fin människa du var och hur mycket du fått stå ut med under åren. Jag ville finnas där för dig, inte se dig ledsen och jag tog åt mig av dina problem, jag kände med dig, men mest av allt jag förstod. Jag förstod dig så som du förstod mig, du var min trygghet. Men jag utvecklades till en helt annan person med dig, jag tappade greppet om vem jag var, och nu känner jag äntligen att jag håller på att hitta tillbaka till det. Men det var inte ditt fel, utan det var mitt, jag och ingen annans fel.

Men när jag säger det här till dig, ta åt dig snälla? För din egen skull. Börja leta efter andra tjejer, eller tänk inte alls på mig mer på det sättet för jag älskar inte dig, inte på det sättet och kommer aldrig mer göra det. Jag finnas fortfarande här för dig, och ställer alltid upp. Men ge upp dina hopp om en framtid för oss, snälla. Du kommer bara bli besviken och kanske ännu mer sårad. Jag tycker att det är skitjobbigt att få sms från dig där det står att du inte vill leva, och hoppas på att det blir vi i framtiden. Men inse faktum, det finns inget "vi" längre, och det kommer aldrig göra det heller. Jag skriver gång på gång att det inte kommer hända men ändå ger du inte upp? Jag har gått vidare, jag lever mitt liv, har annat att tänka på än det som du tänker på. När jag tänker tillbaka på tiden som vi hade kommer jag alltid att le eftersom att både du&jag utvecklades under tiden, och vi hade det så jälva kul tillsammans. Men vi utvecklades åt andra håll, jag tog steget åt en helt annan riktining än vad du gjorde och jag kände att det var bäst att lämna det vi två hade som minnen och en underbar tid.

Förlåt än en gång för att jag sårade dig, men ta åt dig, och hoppas du väljer rätt beslut till framtiden..


Avslutning på helgen


Som ni ser så har jag käkat muffins, det blev en perfekt avslutningen på helgen plus fint umgänge ikväll. Nu taggar jag inför skolan imorgon, eller? Går till halv 4 och hela veckan har vi massa plugg men sen till helgen blir det LOV! Fyfan va skönt det kommer kännas.

Annars så har allt bara rullat på, helgen har väl inte varit tiptop men ändå ganska fin. Hihi, vi hörs imorgon ♥

Lördag


Hitta en gammal bild på mig&Julia, tror minsann att den är från nyår om jag inte mins helt fel..

Idag har jag inte gjort nått alls, chillat och bara tagit det lungt vilket är/var väldigt skönt. Nu taggar jag inför maten, tacos ♥♥♥ och till senare ikväll.

Vi hörs!

Elsa är jättejättesöt!:)

dsc02583 (MMS)

Elsa är jättejättesöt!:)


Grekland


Jag är grymt jävla sugen på att åka utomlands. Har speciellt velat fara till Grekland, det är ett ställe som jag har hört så himla bra saker om plus att det verkar vara jättefint där! Jag lovar, om jag skulle få fara dit skulle jag aldrig be om nått igen.

Nån som är villig att ge mig en resa? (a)

Peace out!

20 år!


Måste bara säga grattis till min syster som fyllde år igår, 20 jävla år! Det är ju skit stort? GRATTIS!

Annars så har dagarna gått så fort, väldigt fort och imorgon är det redan torsdag. Fast det betyder att vi har tyska läxa osv, men helgen kommer ju snart iaf;) Nu ska jag fortsätta med att se "sex chips and rock n' roll" en skit tråkig(enligt mig), serie som vi ska skriva en sammanfattning om, peace!

Söndag


Söndag idag, har gjort precis allt och ingenting. Borde pluggat eftersom vi har världens största historiaprov på tisdag, men har istället varit och handlat presenter, sovit, sett på tv, käkat alldeles för mycket osv. Klockan är strax åtta och då orkar man inte heller plugga, eller? Taggar inför en ny skolvecka istället och till på torsdag!

Haha, appropå bilden, jag och linnea har lagt en ansiktsmask, det vara bara lite för fult så att det passar bra här,

Vi hörs!♥

Älskar låten


Hej webbcam


Lördag


Har nyss varit ute på en promenad med Elsa och Linnea! Var rätt skönt fast vi stannade ju vid ica för att inhandla lite tårtgrejor.. Ska nämligen fira Linnea idag, hon fyller 20 på tisdag men vi firar idag ist så ska strax börja städa lite och sen blir det massa gottgott! Vi hörs♥


Look into the eyes


Hur söt?!
- JÄTTE!

Skoldagar


Det var ju ett tag sen! Helgen var fin, träffade även Johannes i Söndags så det var chill ;) Annars så har skolveckan dragit igång med mycket plugg som vanligt.. Gjorde bort matteprovet idag, känns som att mina axlar lyfte litegrann. Men lyckan varar inte länge för imorgon ska jag nämligen plugga röven av mig, prov på fredag igen men denna gång i samhälls.

CYAAA


BBALL


Sometimes I miss the feeling, the team and most of all the love.

Favorite ring


Gubben i lådan


Bra inledning på helgen!

Igår samlades alla tjejer från klassen hemma hos Madde, vi käkade tacos, godis, chips m.m och hade jättekul! De här tre åren framöver ser mycket lovande ut;) Tänkte bjussa på några bilder från igårkväll, puss♥


Sofia, Ida H, Hanna och Ida V.

Emina.

Anna, Valeria, Elin och Vera.


Hanna, Ida&jag! Bilden snodd av Amanda (a)


I wish....


Plugg@ KH



Sjukhus besöket tog mycket längre tid än vad det skulle så var hemma helt från skolan idag. For istället och plugga på KH där vid fyra tiden med ida, gick väl inte så himla bra men vi fick lite gjort iaf (a)

Nu inväntar jag ett viktigt telefonsamtal och senare blir det bara mys. Vi hörs imorgon!

Avslutar med lite humor


Söndag


Hej-jag-kan-också-slänga-med-håret-bild

Söndag idag kära bloggläsare och jag har haft bloggrekord idag! Wiho.. Imorgon är det skola igen, låter inte värst lockande fast jag har iofs diabeteskontroll så jag kommer bara efter lunchen (a). Har inte gjort nått spec alls idag, stan en sväng, käkat, käkat och åter igen käkat. Ska slå på en film alldeles strax och sen blir det sängen,  CYAA♥

Trötta ben

Hello!
Gårkvällen var... händelserik? Både bra och dåliga saker hände, men jag hade ändå ganska kul! Med trötta ben efter allt dansade så dejtade jag sängen vid tre tiden ;). Vakna för ca 1 timme sen och har ätit jättejättegod frukost och nu sitter jag och fördröjer tiden med datorn.

Dagens planer är iaf..

  • följa med Nils på en basketmatch
  • kvällen ska bli kulkulkul! Ett problem bara: jag vet inte vad jag/vi ska göra..
  • se hockey! Linköping-Luleå♥





Helg!

Äntligen en efterlängtad helg, känns suveränt förutom att jag är halv krasslig. Borde egentligen stanna inne ikväll men jag kan f*n inte, är ju club nordic och jag hoppas att det blir som jag föreställt mig! Hihi, nu ska jag ta och äta nå och sen blir det att dra iväg till stan med mina finisar ♥

Jag tänkte bara uppdatera lite och jag lovar imorgon får ni en stor fet uppdatering!

RSS 2.0