Tampa, Florida

Igår när vi satt och käkade middag så drog jag upp att jag ville fara till england eller florida till sommaren och stanna där hela sommarlovet, eller halv får se lite hur det blir. VET NI VAD?!?! Mamma verkar faktiskt tycka att det skulle vara bra, fast till florida isf eftersom min faster bor där!!! Glad tjej. Fast det är mest för att jag ska lära mig englska bättre för jag har tjatat länge nu om att jag suger på engelska osv och då är det ju bra om jag kommer iväg och får träna på min engelska, visst då? (a)

Så det finns en chans att jag (kanske nån mer av familjen eller hela?) far till florida nästa sommar, TOPPEN X 1000.


Källa: Goolge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0